18-20 mei - Reisverslag uit Panevėžys, Litouwen van Leon Smit - WaarBenJij.nu 18-20 mei - Reisverslag uit Panevėžys, Litouwen van Leon Smit - WaarBenJij.nu

18-20 mei

Door: Leon

Blijf op de hoogte en volg Leon

21 Mei 2007 | Litouwen, Panevėžys

Hallo allemaal, hier weer een berichtje uit het zonnige Panevezys

Vrijdag 18 mei

Vandaag om 9.00 de eerste training, helaas was deze niet zo druk bezocht omdat de helft een wedstrijd moest voetballen. Dat waren alle goede spelers. Erik en ik hebben toen maar meegetraind.
Deze dag waren er voor de rest alleen maar wedstrijden dus moest ik geen training meer geven. Smiddags was het al lekker warm ( 20 graden) dus heb ik samen met Erik en het park gezeten.
Einde van de middag waren de meiden ook klaar met hun stage en zijn we naar het terras gegaan, daar heb ik samen met Ivana alvast getoost op een goed weekend (cocktails). 19.30 zijn we als mannen naar de supermarkt gegaan om wat biertjes en zakken chips te halen, want zoals iedere vrijdagavond is het sauna-avond!!! Samen met Davey ben ik eerst gaan Russisch poolen en zijn we daarna ook de sauna ingegaan. Er was deze keer ook een vader van een voetballertje aanwezig die zijn laptop had meegenomen en nu konden we zelfs internetten.
Na de sauna zijn we weer naar Krezo gegaan. Eerst gepoold en daarna wat biertjes en wat andere sapjes gedronken. Was deze avond, zoals alle avonden weer erg gezellig


Zaterdag 19 mei.

Vandaag was ik al om 9.00 klaar wakker, thuis kan ik wel lekker uitslapen, maar hier gaat me dat niet zo goed af. Ik ben eerst onder de douche gesprongen en daarna heb ik met toets geleerd, jaja ik heb nog nooit zo lang in me leven voor een toets geleerd. Smiddag hebben we weer lekker buiten in de zon gezeten ( 25 graden) en zijn we aan het einde van de middag nog naar het theater geweest. We hebben hier een optreden gezien, deze kwamen uit Slovenië. Hierna zijn we naar huis gelopen en heb ik samen met Tinus de samenvatting van de toets afgemaakt, dit hebben we natuurlijk weer buiten gedaan want de zon scheen tot 20.00. Savonds zijn Davey Martine Ellen en ik nog even naar de stad gegaan. Eerst nog even op het terras gezeten en daarna in een kroegje gezeten. Om 1 uur zijn we naar huis gegaan en zijn daarna na bed gegaan.


Zondag 20 mei.

Vandaag was ik weer vroeg uit me bed, 9.00. Eerst even gedoucht en daarna met Kokkie naar de markt geweest. Ik heb hier zelfs nog Puma schoenen gekocht, nooit gedacht dat ik hier zoiets zou kopen… Daarna na huis gelopen en heb ik de samenvatting van de toets gepakt. We zijn met z’n alle buiten gaan zitten, lekker ik me blote buik. Deze kan nog heel wat zonuurtjes gebruiken. Het eerste half uur heb ik de toets nog even geleerd, hierna kwamen de breezer’s uit de koelkast en heb ik de toets nog wel in me handen gehad, maar niet echt meer geleerd. Savonds zijn we uit eten geweest en hadden we Vilma Juste Lina uitgenodigd. Vilma die kon niet, want die was ziek. Dat zal wel door het weer komen, want iedereen loopt hier nog met een jas aan en ze gaan hier allemaal in de schaduw zitten. Savonds zijn we nog even naar een kroegje gegaan om nog even te gaan toosten op onze laatste stageweek.

Dit was weer het verhaaltje van afgelopen weekend. In onze vakantieweek gaan we niet naar Palanga, omdat dit 4 uur rijden is met de bus en ze hebben ons vandaag verteld dat hier ook een strand is… deze week wordt het maandag en dinsdag zelfs 28 graden, HEERLIJK!!!

Groeten en Kus
Leon

  • 21 Mei 2007 - 10:55

    Deborah:

    Hey leon,
    Ook xtje reactie van mij :) Zoals ik dus lees gaat het aardig af..voornamelijk bier/drank drinken... Zal wel weer tegenvallen als je hier terug bent! Dan moet je weer aan 't echte leven beginnen! Veel plezier nog...en tot 2 juni!

  • 21 Mei 2007 - 12:38

    Hanne:

    Hey Zwager!

    zoals ik zie ben je daar al een echte jager!
    veel plezier, veel drank en veel genot,
    en met voetbal spelen ze dankzij jou ook al een mooie pot!
    Veel plezier nog en tot gauw,
    je broer's toekomstige vrouw!

  • 21 Mei 2007 - 12:39

    Jordi:

    He Leon,

    Ik vind mezelf heel erg grappig, en ik hoop dat jij het vorige berichtje ook errug grappig vind!!

    Tot snel

  • 21 Mei 2007 - 17:53

    Leon:

    hey die Hanne, geweldige reactie!!!

    zie je snel weer
    kus leon

  • 21 Mei 2007 - 18:25

    Hanne:

    Je hoeft mij niet voor mijn genialiteit te bedanken! ;) haha

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Leon

ik ga 10 weken naar litouwen ik ga hier 3 dagen in de week stage lopen op een voetbalschool en 2 dagen in de week stage lopen op een speciale school voor mensen met een beperking kheb er erg veel zin in!!!! ps; op de foto me 3 klasgenoten die meegaan ook gaan er nog 2 3de jaars mee

Actief sinds 21 Dec. 2006
Verslag gelezen: 144
Totaal aantal bezoekers 26739

Voorgaande reizen:

25 Maart 2007 - 02 Juni 2007

Mijn eerste reis

Landen bezocht: